Ta wartość oznacza, że indywidualnie oraz jako zespół:
- Pracujemy tak, aby ufać sobie na tyle, aby nie musieć się kontrolować.
- Otwarcie rozmawiamy o naszych planach, zamierzeniach i ich realizacji.
- Mamy dla siebie czas.
- Udzielamy sobie wzajemnego wsparcia i pomocy, gdy zajdzie taka potrzeba.
- Szanujemy się nawzajem i dążymy do jak najlepszego wzajemnego zrozumienia.
- Współpracujemy ze sobą z świadomością współodpowiedzialności za wynik końcowy.
- Nie faworyzujemy nikogo dążąc do równości pomiędzy wszystkimi członkami zespołu.
- Zapewniamy sobie zastępstwo i wsparcie podczas nieobecności którejkolwiek z osób.
- Pracujemy w taki sposób, aby innym nie przysparzać niekoniecznej, dodatkowej pracy.
- Dążymy do samodzielności w realizacji naszych obowiązków, by nie obciążać innych swoją niesamodzielnością.
- Jesteśmy wobec siebie szczerzy i mówimy wprost, to co chcemy przekazać.
- Ufamy, że inni zrobią to co deklarują bez konieczności przypominania i ponaglania.
- Podajemy realne terminy wykonania prac, których się podejmujemy.
- Jeśli czegoś wymagamy od innych, najpierw wymagamy tego od siebie.
- Jeśli pojawiają się problemy lub nie znajdujemy rozwiązania problemu, nie ukrywamy tego a zgłaszam na bieżąco, by uzyskać potrzebne wsparcie.
- Nie przerzucamy winy i odpowiedzialności na innych a koncentrujemy się na poszukiwaniu najlepszego rozwiązania.
- W swoich wypowiedziach unikamy podtekstów i „drugiego dna” a także nie doszukujemy się tego u innych.
- Nie „wybielamy się” – a jeśli mogliśmy zrobić coś lepiej traktujemy taką sytuację jako naukę na przyszłość.
- Nie nadużywamy zaufania oraz chęci do pomocy ze strony innych.
- Nie odrzucamy oferty pomocy od innych, jeśli jest ona potrzebna.
- Szanujemy swój czas i swoją pracę i staramy się jej nie zakłócać.
- Nie bierzemy na siebie prac lub obowiązków, których możemy nie ukończyć w wymaganym terminie lub na oczekiwanym poziomie jakości.
- Utrzymujemy podobne standardy obsługi wobec wszystkich klientów. Jeśli dostrzegamy możliwości zapewnienia obsługi na wyższym poziomie najpierw uzgadniamy taką inicjatywę w zespole oraz z przełożonymi.
- Prosząc innych o pomoc, dopytujemy wpierw, ile mają swojej pracy do wykonania.
- Nie odmawiamy pomocy innym, jeśli mamy czas i możliwości by jej udzielić.
- Podejmujemy decyzje odpowiedzialnie i z świadomością ich konsekwencji. Szanujemy decyzje innych.
- Liczymy się ze zdaniem innych i ze zrozumieniem podchodzimy do odmiennych opinii.
Ta wartość oznacza, że w relacji z naszymi Klientami:
- Każdą usługę realizujemy z myślą o długofalowej i kompleksowej współpracy.
- Uczciwie przedstawiamy wady i zalety każdego z proponowanych rozwiązań.
- Uświadamiamy klientów o zaletach i korzyściach z kompleksowej obsługi.
- Towarzyszymy klientom w sytuacjach wymagających ochrony ubezpieczeniowej.
- Identyfikujemy i informujemy klienta o wszystkich obszarach ryzyka prowadzonej przez niego działalności.
- Przedstawiamy różne strategie i modele ochrony ryzyka i pomagamy je wdrożyć.
- Pracujemy tylko na pełnomocnictwach wyłącznych.
- Jak najczęściej to możliwe staramy się utrzymywać bezpośrednie relacje z klientami.
- Wszelkie błędy i niedociągnięcia staramy się jak najszybciej rozwiązać i nie ukrywamy ich.
- Jeśli nie znajdujemy rozwiązania problemu, z którym zwrócił się do nas Klient, nie ukrywamy tego, lecz informujemy klienta o pojawiających się trudnościach oraz podejmowanych przez nas działaniach.
- Systematycznie informujemy Klienta o postępach w realizacji prac związanych z jego sprawą
- Wyciągamy wnioski z popełnionych błędów.
- Przedstawiamy firmę w dobrym świetle.