Profesjonalizm

Wypełniamy wszystkie nasze zobowiązania odpowiedzialnie i z najwyższą starannością. Korzystając z doświadczeń oraz kompetencji budujemy autorytet w każdej z naszych specjalizacji. Dążymy do najlepszych rezultatów poprzez wnikliwe poszukiwanie rozwiązań. Inspirujemy się nawzajem dzieląc się wiedzą i pomysłami.

Ta wartość oznacza, że indywidualnie oraz jako zespół:

  • W każdej sytuacji zadajemy sobie pytanie „czy jest jeszcze coś, co mogę w tej sprawie zrobić?”
  • Doprowadzamy sprawy do końca. Jeżeli z różnych przyczyn nie jest to możliwe, pilnujemy by sprawa została właściwie załatwiona.
  • Szanujemy wiedzę, kompetencje, doświadczenia i pracę innych członków zespołu.
  • Działamy ze świadomością, że nawet znakomite rozwiązania można ulepszyć.
  • Dążymy do poszerzania swoich specjalizacji i stawania się w nich autorytetem.
  • Jesteśmy na bieżąco w obszarach naszych specjalizacjii:
  • Znamy aktualny stan prawny.
  • Śledzimy zmiany i aktualizacje produktów ubezpieczeniowych.
  • Poszerzamy wiedzę w obszarach specjalizacji.
  • Obserwujemy trendy i wydarzenia branżowe.
  • Zawsze oferujemy zakres przed ceną.
  • Wykorzystujemy nasze doświadczenia do budowania know-how.
  • Najlepsze rezultaty osiągamy zarówno w sferze jakościowej (merytorycznej) jak i efektywnościowej (dążymy do doskonałości operacyjnej).
  • Nigdy nie mówimy, że się czegoś nie da, dopóki tego nie sprawdzimy.
  • Organizujemy spotkania by dzielić się wiedzą, doświadczeniem i rozwiązywać bieżące problemy (każdy może takie spotkanie zainicjować).
  • Każdy z nas wie co wnosi do zespołu i stara się wnosić coraz więcej. Dzięki temu wszyscy korzystamy z pojawiających się synergii.
  • Każdemu z nas stwarzamy szanse rozwoju uwzględniając indywidualne predyspozycje i oczekiwania.
  • Umożliwiamy dostęp do źródeł aktualnej wiedzy i autorytetów branżowych.
  • Nie stoimy w miejscu – rozwijamy nasze kompetencje, poszerzamy wiedzę, uczymy się tego, co pozwala nam być lepszym i generować najlepsze rozwiązania.
  • Wkładamy 100% z siebie w codziennie wykonywane czynności.

Ta wartość oznacza, że w relacji z naszymi Klientami:

  • W każdej sytuacji zadajemy sobie pytanie „czy jest jeszcze coś, co mogę w tej sprawie zrobić?”
  • Doprowadzamy sprawy do końca. Jeżeli z różnych przyczyn nie jest to możliwe, pilnujemy by sprawa została właściwie załatwiona.
  • Wnioski z analizy każdej szkody pozwalają nam na ciągłe udoskonalanie proponowanych przez nas rozwiązań.
  • Szanujemy pracę innych brokerów.
  • Dążymy do jak najlepszego poznania działalności Klientów, by zidentyfikować wszystkie ryzyka i zaproponować im odpowiednią ochronę.
  • Zadajemy pytania by dostarczyć najlepsze rozwiązania (ale jak wiemy to nie zadajemy).
  • Informujemy klientów, że mogą na nas liczyć w każdej kryzysowej sytuacji.
  • Nigdy nie mówimy, że się czegoś nie da, dopóki tego nie sprawdzimy.
  • Działamy międzynarodowo – towarzyszymy naszym klientom i partnerom w ich operacjach na rynkach zagranicznych.
  • Nie stwarzamy sytuacji powodujących konflikt interesów. Identyfikujemy każdą sytuację konfliktu interesów i dążymy do jej rozwiązania.
  • Korzystamy z wiedzy i doświadczenia klientów i partnerów.